Vanaf €75,- gratis verzending binnen Nederland en België

Retouren en klachten

Retouren

Niet tevreden met het door u bestelde product? U kunt dit simpelweg binnen 5 dagen na ontvangst van het product aan ons melden.

Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het product aan ons te retourneren. Let op: JSCopter.nl accepteerd alleen retouren van niet gebruikte producten in een originele niet beschadigde verpakking.

JSCopter.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons  in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop U de herroeping meldt.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of  onderstaand formulier aan ons door te geven.

Wij zullen uw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren

De waardering van jscopter.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 159 reviews.